هرچی که دلت بخواد "گتوند"

چرا از من کسی حالی نمی پرسد؟

سه شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۴۶ ب.ظ


 

چرا از من کسی حالی نمی پرسد؟

 که من در گوشه ای تنها دراین دنیا چه می‌ جویم؟

 چه می خواهم؟

که آیا غصه ای دارم؟

 و آیا خنده ام از روی خوشحالیست؟

 و شاید در دلم دیوار تنهاییست.

 کسی از من نمی پرسد که دردم چیست؟

 که این دنیا پر از آوای بد خواهی ست... همه تنها،همه سر در گریبانند!!!

کسی از حال همسایه نمی پرسد!!!

و خاک تشنه ی گلدان همیشه خشک و صحراییست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۱۴
امیر حسین

نظرات  (۱)

مث تو..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">