هرچی که دلت بخواد "گتوند"

برای خودت

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۱۵ ب.ظ

صدا برگشت و من برگشت 
به این دنیای ِ ناهنجار 
چه سخته بین چند میلیارد 
بخونی از غم ِ هنجار 
به کاوش این دل بیدار 
امیدش رو نداد از دست 
صدا سر خورد ولی برگشت 
هنوزم من توانش هست 

که با فریاد آوازش 
سکوت شهر و بشکافه 
بخونه از سپهری که 
تنش آبی ، دلش صافه 

صدا برگشت و من برگشت 
که غیر از این دِق ِ من بود 
درونم ملتهب از درد 
پَس ِ بارون هِق ِ من بود 
تا وقتی این گلو با ماست 
من از درد ِ تو می خونم 
گلوگاه ِ زمان تنگه 
ولی من سخت ِ آسونم 
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۰۷
امیر حسین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">